Hooked on a feeling!

Jaha, då ligger jag här i sängen efter ännu en dags praktik. Robin kom hit efter att jag slutat, så åt vi tillsammans och sen såg vi en julfilm :) Mysigt!
Hur allt går då?
Jodå, känner mig dock som en väldigt upptagen kvinna!
Jag praktiserar mån-fre 10-18 och sen jobbar jag (pengar, gutt!) på helgerna. Eller ja, nu är jag ju inne på min andra vecka, men jag jobbade i lördags och jag ska även jobba 4 timmar nu på lördag. Sen nästa helg ska vi inte snacka om. Då ska jag förmodligen jobba både lördag OCH söndag! Alltså ingen ledig dag på sisådär....8-9 dagar, men det kommer lätt att vara värt pengarna. det är det som får mig att göra det hela tiden. Plus att det faktist är rätt så kul! =) Hehe. Det som är lite synd är att jag inte kommer att få jobb efter praktiken ( som är slut i mitten av mars) Men! Jag får jobba under min praktik,vilket är sjukt bra tycker jag! Har inte så mycket ledig tid bara, vilket tar en del på krafterna. Men! Nu ska jag praktisera fram till den 17:e december, sen är jag ledig nästan en hel månad, men då får jag jobba, så det blir pengar. Gutt!

I helgen påbörjade jag och Robin vår julklappshandling!
Nu är julklappar köpta till Anton,Alvin och Allis och sen är även mors födelsedagspresent klar!

Oh!
Just det!
Idag köpte jag faktist med mig en topp med mig hem från jobbet som jag hade tänkt jobba i. Det är en benvit skjorta med massa krimskrams! KOmmer säkert bli skit bra serru!
Pengarna börjar nu sina eftersom jag både köper mat helt själv och sen ska man köpa alla julklappar. Tvi katten! Kommer bli benrangel snart. Kanske borde prata lite med mor om det där? Behöver ju mat! Nomnomnom...

Nej, men nu ska jag sova!
Tänkte att ni kanske ville ha en liten uppdatering från mig så ni ser hur jag har det! Men som sagt, jag är en fruktansvärt upptagen kvinna. Inte många lediga timmar för mig, nej!

Oh!
Har en liten hemlis med, men den får ingen reda på förrän det äl är dags. hihihihi!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0