falling slowly

Godmorgon!
Idag vaknade jag hyfsat tidigt för att vakna av mig själv!
Vaknade innan nio!
Se på F*n!
Men det är bara bra, för jag har en del att göra.
Igår när jag satt vid datan och skulle se ett avsnitt av heroes, så började datan bli knäpp.
Det gick inte att öpnna någonting. Inget!
Så där är nog virus.
Så nu kopierar jag allt som var viktigt för mig på datan och så lägger jagin det på den andra datan.
Mitt virusprogram gick ju ut för lite mer än en månad sen.
Men men, jag får försöka få med mor in till ystad idag när hon har kommit hem från jobbet och lämna in datan.
Jag ska ändå in till ystad idag, för sen ska jag ta tåget in till mamlö med Ylva och frans och kanske Sarah (jag hoppas rikitgt mycket på Sarah, det hade varit så galet kul!)
Jag tänkte passa på att köpa det jag ska till resan nu när jag väl har pengar. Jag är nämligen en mästare på att göra av med pengar.
Sen ska jag och ylva hem hit igen och göra oss i ordning, och sen ska vi in till ystad och sticka till kings.
Och sen nannar jag hos Robin, som jag kanske har träffat ungerfär en timme på lovet. Bedrövligt!

I morgon ska jag,Robin och Mathilda hem till mig igen och då ska vi passa lilla Allis.
Jag är lite nervös, eftersom vi ska passa henne över natten, men det kommer nog gå bra!
Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe , och sen ska jag ta och torka av på toaletten!

Vill bara lägga in en söt bild på mig och AntonPanton från när han var här nu sist!

älskar dig!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0