Goodmorning sunshine

Godmorgon!
Här sitter jag i en nybäddad säng och myser med en kopp kaffe!
Jag ska snart hoppa in i duschen med. Jag ska åka med far till bussen, så jag slipper stressa så mycket.
Ganska skönt, faktist.
Idag ska jag gå i skolan som vanligt, och sen efter att Robin har slutat jobba och träna, så ska jag gå hem till honom och sen sova där.
Sen har jag för mig att vi ska ha konsert för de små barnen i morgon!
Det ska bli mysigt!
Jag har varit jätteduktig i helgen med det mesta.
Jag gjorde en läxa och ett arbete, jag sorterade alla mina kläder och hände upp det snyggt och prydligt i garderoben, jag städade toaletten och mitt rum, jag tvättade och bäddade om i sängen.
Ja, jag hann med en del, faktist!
När jag är i skolan idag, så ska jag skriva loggbok och förhoppningsvis ska jag skriva en bit till på boken.
Men men , nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Nystädad garderob, jag behöver antingen en större garderob, eller så behöver jag göra mig av med en del kläder, även fast jag använder allting!

Sen hittade jag en sjukt mysig tjocktröja med! En sån som jag velat ha ganska länge.

Skit i att jag ser ut som jag vet inte vad i övrigt, det är tröjan som skulle visas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0