Lovestory

Godmorgon!
Jag vaknade av mig själv idag klockan 9!
Det är inte så vanligt nu för tiden.
Men jag har en del som ska göras, så det är jättebra att jag är uppe.
Ikväll ska jag iväg till Malmö, nämligen.
Jag ska se ett av mina favoritband tävla i en musiktävling.
Det är the recon jag ska se!
Jag är ganska stolt över att jag känner bandmedlemmarna med!
Eftersom jag går i samma klass med två av dom. HEHE!
Nej, men verkligen. Dom är så sjukt jäkla bra!
Så jag ska packa, städa undan och tvätta.
Jag har ju inte varit hemma så mycket den senaste tiden. Har blivit innesnöad hos kompisar och sånt.
Så det är ganska skönt att få vara hemma och chilla!
Och jag har ingen skola idag heller.

Sen i morgon ska jag på spelning igen.
Då ska jag till Tomelilla och höra på bra grejer där!
Sen sover jag väl förmodligen hemma.
Vet inte riktigt när det slutar, menom det inte är allt för sent, så kan det ju vara skönt att sova hemma :)
Och inatt ska jag sova hos Robin.
Lite drygt dock för han ska upp tidigt i morgon och jobba.
Jag kommer vara halvdöd i morgon!

Jag använde mitt presentkort igår med!
Köpte en längre tröja, leggins och puder.
Så tröjan och leggingsen ska vara på ikväll!

Men , nu ska jag kila.
Jag är otroligt pepp inför kvällen och morgondagen.
Jag kommer ha svinkul!

Fridens!
Tro.hopp.kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0