På ett sätt som bara någon kan

God kväll!
Alltså, jag har varit så duktig på allt sen i lördags!
Fick något himla ryck då, som håller i sig ännu!
Så sen i Lördags har jag hunnit med det här:

* Skrivit hälsodagbok
* Skrivit loggbok
* Gjort klart ett ganska stort arbete om Lars Winnerbäck och Melissa Horn
* Städat mitt rum
* Städat toaletten
* tömt diskmaskinen typ 5 gånger
* Gjort i ordning min garderob
* Skaffat mig en pojk!

Ja, jag har ju hunnit med en del de senaste dagarna! Och mer ska det bli!
Jag sitter och funderar på om jag ska göra mina reflektionsfrågor om facing china, eller om jag ska se filmen Prinsessa. Jag tror att jag gör båda, faktist!

Just nu sitter jag på min sängkant och dricker thé och myser!
Tror jag ska göra lite övningar för min rygg,mage och armar med!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sis

Härligt! Du kunde ju börjat följa med mig på träning igen! Skivstång/spinning på måndagar och ki-box på tisdagar!

2010-02-10 @ 10:24:08
URL: http://liddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0