The kids are alright!

Godmorgon!
De två senaste dagarna(eller ja, i alla fall igår) har jag varit väldigt effektiv!
Igår var jag helt galen!
Jag möblerade om på rummet och städade det ordentligt,jag dammsugade och tömde diskmaskinen, satte fyr i spisen, började på läxor, projektarbete. Jag bäddade upp till barnen och jag gjorde även om ett av våra gästrum till ett ordentligt lekrum till barnen!
Ja, just det ja!
Barnen kom hit igår.
Dom ska vara här tills i morgon, så vi ska bygga en stor grotta i en gigantisk snöhög som vi har här på gården!
Kommer bli skitkul!
Jag hade även tänkt att fortsätta mitt väldigt effektiva arbete idag!
Senare ikväll ska jag skriva mer på projektarbetet och nu på dagen hade jag tänkt att göra klart i alla fall en läxa.
Och det är väl i princip såhär mitt lov kommer se ut. Plugga och städa och passa barn.
Men allt det måste göras.
Men, nu har ni i alla fall en liten uppdatering här av mig!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Oj, produktiv dag :D

2010-02-23 @ 09:03:20
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0