Asian boy

Någon som jag tycker om riktigt mycket är Frans.
Igår när jag var lite halvdepp och hade ångest så sa han saker som fick mig att genast må bättre.

"jag ser upp till dig så jävla mycket elin. och det får mig att kämpa. jag skulle inte klara av att se dig i ögonen om jag inte sköter mig. för jag vet att jag gör dig ledsen."

"känn dig stolt, du har förändrat min syn på livet enormt. mer än vad du tror."

Dessa orden gjorde mig väldigt glad och stolt över att just jag, JAG har förändrat någons syn på livet! Jag hoppas att jag ändrade till det bättre,Frans.

Jag kan till och med dra upp ett minne.

I maj månad var jag väldigt nere.
Jag kommer ihåg att jag låg i Frans knä i skolan på en bänk.
Han sitter och pillar i mitt hår och helt plötsligt börjar jag gråta(Jag hade en anledning, och nej, jag gråter inte ofta!).
När han märker att jag börjar gråta så lutar han sig ner och pussar mig på pannan och sen bara håller han om mig.

Det minnet är ett väldigt fint minne.
Han var där för mig, medans dom andra bara satt och tittade på.
Ingen visste varför jag grät, det var bara jag som visste.
Men just det att han bara höll om mig, även om han inte visste vad det var, betydde väldigt väldigt mycket för mig.

Så Frans, I adore you <3

Tro.Hopp.Kärlek.




Kommentarer
Postat av: Frans

Älskar dig hjärtat<3

2010-01-04 @ 21:49:43
URL: http://invisiblefork.blogg.se/
Postat av: fanny

Hej, sööt blogg. Besök min?? <3<3 :D

2010-01-05 @ 16:53:32
URL: http://fannyss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0