Brev från kolonien

Godmorgon(eller godmiddag blir det ju!)
Jag vaknade för bara en liten stund sen.
Det visade sig att jag hade en hel del sömn att ta igen.
Igår, så åkte jag in till Mathilda och sen promenaerade vi till Ungdomens hus.
Där träffade vi på Simon och Ahlm och sen satt vi och spelade Alias och jag måste ju säga att jag och Mathilda ägde skiten ur dom andra! Vi hade som ett eget språk och vi gjorde till och med dom andra förvånade, men vad ska man säga? Vi är ju grymma!
Jag träffade även Ylva, som jag har saknat massor!
Sen stack vi ifrån Ug och hem till Mathilda och där kollade jag, Mathilda och Cecilia(Mathildas mamma) på "stolthet och fördom". Det verkade vara en riktigt bra film, men jag fick inte se slutet, för jag skulle hem med Mor och far.
Jag fick ett par jeans av Mathilda med, som var galet najsiga!Tack, tack!
När jag väl kom hem så satt jag vid datan en liten stund, sen somnade jag.
Har nästan sovit i 11 timmar!
Det är ungefär 2 dagars sömn för mig när jag går i skolan.
Helt sjukt.

Idag ska jag försöka städa min garderob och min våning.
Har städat mitt rum&toalett för någon dag sen, så det behöver jag inte bry mig om precis.
Jag ska även tvätta!

Så nu måste jag göra något annat.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ja vi va galet grymma! gutt att du gillar byxorna

2010-01-08 @ 12:22:41
URL: http://halvljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0