Don't go chasing waterfalls

Man kanske skulle ta och berätta lite mer om de senaste två dagarna?

Okej, så i Torsdags så packade jag ner alla ateraljer som krävdes för kvällens bravader och sen åkte jag med mina föräldrar in till Ystad. Dom släppte av mig hos Mathilda. Så fort jag kom in till henne började jag göra manikyr på henne. Dock fick jag göra om det ett par gånger, eftersom den klanten hela tiden förstörde det.
Sen blev det en runda upp till willys och sen hem till Green igen.
Jag tvättade håret och fönade det, sen började jag fixa Mathildas hår.
Vi skulle iväg på middag klockan 6 och då skulle vi egentligen vara helt klara.
Halv 6 kom jag på att jag kanske själv skulle ta och göra mig i ordning, i stället för att stå och lrångla med Mathildas hår. Så jag slet av mig kläderna och på med klänningen och strumpbyxorna i en hast.
Sen sminkade jag mig lite halvt och släppte ner håret och han inte locka mer än lite, innan vi var tvugna att sticka till grannen.

Väl hos grannen fick vi champange och åt en god tacopaj.
Sen smet ja och Mathilda hem igen och gjorde oss helt färdiga och sen fick vi skjuts till Svarte, där resten av kvällen skulle spenderas.
Det var mycket trevligt och jag träffade många nya människor!

Dock blev det inte mer än 20 min sömn på hela natten!
Klockan 8 på morgonen åkte alla hem, så då passade jag på att dricka kaffe och plocka undan lite medans alla andra sov. Jag la mig i sängen och slumrade till lite, och efter ungefär 5 minuter ringer min mor och sa att jag skulle ta tåget in till skurup. Så jag hoppade ur sängen lite halvklumpigt och packade allt och gick sen med snabba steg mot Svarte station.

Jag slapp betala tågbiljetten också, sjukt najs!
Mor kom och hämtade mig, sen körde vi och hämtade min far hos deras vänner och sen styrde vi kosan hemåt.
Jag somnade såklart i bilen och när jag väl kom hem, så hoppade jag in i duschen och sen skulle jag försöka sova, men kom på att jag inte ätit någon frukost (klockan var 2) så jag gick upp igen och åt och sen somnade jag.
Klockan 5 skriker mor att vi ska köra till min syster och att jag skulle skynda mig.
Helt yrvaken drar jag på mig ett par jeans och en tröja och sen åkte vi och hämtade kinamat.
När vi väl kom hem till min syster åt vi den goda kinamaten och sen somnade jag igen.
Helt galet. Jag brukar aldrig sova så mycket, men jag hade ju inte sovit särskilt mycket på natten.
Vid 9-tiden åkte vi hem igen och lämnade min nu 31-åriga syster (grattis!).

Och när vi väl kom hem kunde jag ju såklart inte somna. Eller jo, jag somnade vid 2-tiden.

I morse vaknade jag vid 11.
Så fort jag kommer ner, berättar mor att barnen skulle komma hit.
I väntan på dom började jag tvätta och packa upp mina väskor.
Sen kom barnen.
Vi tittade på pippi och scooby doo och dom åkte hem för några timmar sen.
Så nu tar jag det bara lugnt.

I morgon ska jag,mor och Annelie se på bio.
Vi ska se "luftslottet som sprängdes" i Ystad.

Så detta är mina senaste timmar.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0