I know I know I know

Hej!
Jag har börjat sova väldigt länge om dagarna.
Det är inte bra.
Men det kan ju också bero på att jag faktist är vaken till 3-4 på nätterna.
Jag kommer nog vända helt och hållet på dygnet tills skolan börjar, vilket är om en vecka.
Men men!
I kväll ska jag, min syster och min mor åka in till Ystad och se på bio.
Vi ska se "luftslottet som sprängdes" och det är den sista i stieg larsson triologin.
Det ska bli väldigt roligt! Jag älskar dom filmerna!
Sen när vi kommer hem igen så ska vi äta taco och mysa!

Jag borde ta och städa undan på rummet idag med.
Jag har inte så stökigt, men det kan bli om jag inte plockar undan...

Jag fyller även år om 6 dagar, det är nice!
Jag önskar mig pengar och presentkort, så jag kan shoppa mer kläder, vilket jag verkligen kan behöva, efterom alla mina kläder är för stora för mig nu!

Jag borde även ta och duscha. Har inte gjort det sen i fredags, och jag brukar vara riktigt noga med att duscha en gång om dagen, men jag har inte orkat, så det måste göras idag innan vi sticker på bion. Jag känner mig galet ofräsch!

Ja, mycket mer har jag väl nte att säga, förutom att jag har lite ont i magen och mår illa. Men nu måste jag hitta på något! Fridens!



Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0