I won't be left

Godmorgon!
Skulle egentligen gå upp klockan 7 idag, för jag hade sovmorgon.
Halv 7 vaknar jag av en sån otroligt obehaglig smärta i magen. Eller ja, inte magen, utan under magen typ.
Jag reste mig upp och gick på toa, men det hjälpte inte. Kommer in i sängen igen och lägger mig ner. Ligger i en halvtimme och har ont och kunde inte röra mig. Så jag ringde mor och berättade hur det var, så kom hon upp med två tabletter och så fick jag stanna hemma idag.
Vaknade 3 timmar senare.
Förstår inte riktigt hur jag kunde somna med den smärtan.
Jag låg ju och skakade som ett löv!
Men jag somnade i alla fall.
Så idag ska jag bara ligga i sängen. Vågar inte göra så mycket mer, eftersom jag är rädd att jag ska få mer ont.
Just nu känner jag det mest när jag rör mig. Fast det gör inte alls så ont som i morse.
Ska väl se om jag kan hitta några bra filmer med.

Fridens!
tro.hopp.kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0