It can only get better

Godmorgon!
Idag är jag bättre, faktist!
Vaknade för snart en halvtimme sen, och jag har inte känt någonting alls!
Sjukt skönt, måste jag säga!
Så idag ska jag skita i att ta tabletter, så länge jag inte har ont i alla fall.
Det är så tråkigt att ta tabletter. Man bara sover hela tiden.
Det känns som jag har sovit sen i Onsdags!

Jag måste berätta att jag hatar att ta tabletter i vanliga fall också.
Jag vet inte riktigt varför, men jag har alltid hatat det.
Brukar inte ens ta huvudvärkstabletter, så vidare jag inte har feber eller om jag ska något speciellt.
Jag tror att jag är rädd att bli beroende och om man tar tabletter för mycket, så vänjer sig ju kroppen vid det.
Jag är fortfarande lite dåsig efter alla tabletter jag har tagit. Min kropp är inte alls van vid det.
Men nu när jag känner mig bra, så ska jag ta och tvätta och göra såna vanliga saker!

Vid 4 kommer Allis och då ska vi mysa!
Min lilla docka! =)

Nu ska jag dricka lite vitaminer och kaffe, och sen ska jag väl börja på att tvätta.

Tro.Hopp.Kärlek.
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0