My teas gone cold I wondering why I got out of bed at all.

Godmorgon!

Jag slog upp ögonen för 1 och en halv timme sen och på den timmen har jag hunnit dricka kaffe,ätit frukost,frysa och klä på mig.
Och nu ligger jag med 2 par långkalsonger, ett långt linne , en hoodtröja och ett par feta strumpor på mig. Jag ligger under mitt täcke med. Helt galet vad kallt det är här uppe!
Vi eldar ju i spisen där nere, men det tar sån himla tid för värmen att stiga upp.
Jag tände massa värmeljus på rummet, så det kanske går lite snabbare.
Sen har jag även gjort en stor kopp med grönt thé!
Jag tror att dagen kommer bjuda på sängliggande.
Jag har så fruktansvärt ont i magen. Alltså, heeela magen.
Så det får bli sängen idag.
Mor och far ska iväg och se Abba the show idag, så då får jag vara själv lite.
Skönt.

Nej, nu ska jag glo på dåliga serier och tycka synd om mig själv.
Tro.Hopp.Kärlek.
Fridens!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Krya på dig <3

2010-01-10 @ 13:18:03
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0