Säg ingenting till mig, jag ser allting ändå.

Hej!
Ja, jag försökte mig ju på skolan idag.
Det gick inte så bra.
Kommer till skolan och är jättetrött och halvsnurrig av tabletterna.
Jag hade även ont fortfarande. Eller inte ont, men det kändes obehagligt.
Sa som det var till min lärare som jag skulle ha matte med, och hon sa att hon förstod och sa att jag inte behövde vara med på lektionen.
När tabletterna släppte(efter lunch) kom jag på att det var jäkligt dumt att jag inte tog med mig tabletter.
Jag fick ligga i folks knä och kvida lite i stället.
Men jag fick umgås lite med Caroline, så jag var ganska nöjd ändå.
Det var så längesen man snackade med henne, och det är då man inser hur mycket man kan sakna en människa.
Mor kom och hämtade mig i skolan, eftersom hon hade varit på sjukhuset.
Sen körde vi in till apoteket och sen köpte vi pizza.
När jag väl kom hem, åt jag min pizza, tog tabletter och sen somnade jag så fort huvudet nuddade kudden.
Vaknade för någon timme sen igen.
Dagarna går väldigt fort när man sover bort dom, faktist.
Men i morgon blir det ingen skola för mig i alla fall.
Tror det är bäst om jag stannar hemma och förhoppningsvis blir bra.
Och om det är fint väder, så ska jag även ta en uppfriskande promenad! =)
Jag ska även för första gpngen få passa lilla Allis helt själv! Det kommer nog bli riktigt mysigt!

När hon var här på min födelsedag, så satte jag henne i sittern och satte mig framför henne och spelade gitarr och hon blev helt lugn, gaggade lite och log åt mig. Jag sat tnog i närmare en timme och spelade och sjöng för henne. Det var så mysigt! Så jag får väl göra det med i morgon! =)

Men nu ska jag ta och titta på futurama och sen får vi se om jag somnar igen. Ska snart ta en ny dos tabletter!

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0