Smash into you

Hejsan!
Igår var jag riiiiiktigt uttråkad, så jag tog kontakt med min kära vän,Mathilda.
Så sen tog jag bussen till henne.
Vi satt mest och snackade, var uppe en runda på willys och handlade godis och chips, sen hem igen.
Vi lagade mat tillsammans och det var galet mysigt.
Längtar tills vi ska stå sådär varenda kväll när vi bor i london!
Vi pratade även en del om just london.
Mathilda tyckte att jag kunde laga mat,tvätta och städa.
Det tyckte inte jag.
Sen kom simon och joinade oss och ännu senare kom även Robin! =)
Vi hade jätteroligt, satt mest bara och snackade.

Idag vaknade jag klockan 11 av att Mathilda armbågade mig i ryggen, så jag gick ner och tittade på tv, tills hon själv kom ner.
Vid halv 2 tog jag bussen och sen kom jag hem och glodde på film, i princip.
Och nu ska jag skriva på mitt projektarbete!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0