Töntarna

God kväll!

Igår stack jag till skolan vid 1 tiden och sen hade jag matte och det börjat gå riktigt bra!
Sen strosade jag mest runder, och sen lekte jag med folk, och sen åkte jag hem!
Väl hemma, började jag gå igenom gamla dagböcker och kalendrar för att få lite minnen och känslor till projektarbetet. Det var en riktig tidsresa, både på gott och ont.

Idag så var jag ledig egentligen, men jag åkte in och blev bjuden på fika av Frans.
Det visade sig att det hela var en födelsedagspresent och mitt i allt drar han upp en rulle, full med porträtt av mig. Det var helt underbart och jag blev väldigt rörd.
Tack Frans, jag älskar dig<3
Sen tog jag med mig honom och Mattias till Ug.
Där var riktigt mysigt och vi spelade och höll på.
Älskar att bara hänga där med folk jag tycker om.
Jag både gav och fick en helt underbar massage...
Ahh!

Men nu ska jag snart sova, ska gå upp tidigt i morgon.
Kommer dock inte kunna somna, är alldeles för tanspridd, men för en gångs skull är det positivt =)

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0