trippin

Jag har ont.
Inte jättont, men jag stannar för det mesta i sängen.
Ni kan få se mitt galna sovshema om ni vill.
Jag brukar få panik när jag sover längre än till 10.00.

Igår somnade jag 23.30
vaknar av smärta 06.30
Mor kommer upp med tabletter och vatten och sen kunde jag somna. 07.30
Vaknar igen 09.30.
Går upp försiktigt, tog kaffe och macka. Somnar igen 11.30
vaknar 12.30
somnar igen direkt
vaknar 13.30.

Som ni ser så har jag sovit i princip hela dagen.
Det är ett ganska så rejält bevis på att saker och ting inte står rätt till.
Jag känner mig trött nu igen, så jag tror att jag ska sova nu igen.
Ingen aning om vad det är med mig, men fy vad det gör ont och fy vad trött jag är.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Vad har hänt!? Vart har du ont? Jag hoppas du mår bättre väldigt snart! Krya på dig!

2010-01-13 @ 18:08:32
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0