walk away

God kväll!

Nu ligger jag i sängen och ska nog snart försöka sova.
I morgon börja skolan ju!
Och skönt ska det bli!
Jag behöver lite rutiner igen.
På lovet har jag ändå hunnit med en del.
Jag har :

  • Skrivit på mitt projektarbete
  • Shoppat
  • Fått jättemycket fina saker i julklapp och födelsedagspresent
  • Träffat mina kompisar
  • Firat nyår
  • Träffat släkt och familj
  • Skrattat
  • gjort en video om turnén
  • Träffat många nya människor
  • Myst
  • Tagit hand om mig själv
  • städat

Så ja, jag är ganska nöjd med vad jag åstakommit under dessa två-tre veckorna.
Men som sagt, nu ska jag försöka sova och sen i morgon är det skola igen!
Jippie! Nya tag!

Tro.Hopp.Kärlek.

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0