Will I?

God kväll!

Igår, vid 7-tiden fick jag för mig att jag skulle åka in till Ystad och spendera de sista timmarna som 18-åring med mina vänner på Kings head. Jag tror att det var väldigt bra, för det var väldigt längesen jag hade så roligt!
Jag kommer dit och träffar på Erica,Malin och en kille vars namn jag inte kan. Jag beställde en cider, och sen slog jag mig ner hos dom och pratade. Efter någon timme kom även Kelly,Linnea,Sarah,Jimmy,Jimmy,Zacke och en jäkla massa folk som man kände! Jag, som absolut inte kan sitta stilla länge, sprang runt på hela kings head och pratade med alla jag kände!

När klockan väl slog 12, så hämtade Staffan mig. Han stod för musiken igår. Han pratar i micken och sen börjar hela kings head sjunga "Ja, må hon leva" för mig. Det var en väldigt fin känsla, måste jag säga. Jag blev även bjuden på drinkar av Sarah&Robin. Tack tack! Jag tog bussen hem vid halv 1 och sen var det bums i säng. Självklart kunde jag inte sova, men vid halv 3 slumrade jag till. Men vaknar igen när Robin och Simon ringer till mig. Då fick jag, under en halvtimme, lyssna på når dom två sjöng disneylåtar för mig. Tonsäkerheten var på topp, JA! NEJ!
Somnar igen vid halv 4-4. Vaknar när mor och far stormar in mitt rum med paketer! Då var klockan halv 9, alltså hade jag inte fått sova så länge. Försöker somna om igen, vilket var omöjligt! Syster kom med ungar och allt, jag städade lite smått och sen hoppade jag i duschen.
Ja, sen kom det folk och festen kunde börja! Jag har gått med magont hela dagen! Och typ precis när alla hade kommit, drabbas jag av en ordentlig omgång med ångest!
Riktigt jobbigt. Men jag sa inget till någon. Vill helst inte bli uppmärksammad på något sånt konstigt vis.
Det resulterade i att jag gick ifrån mycket och att jag satt mycket för mig själv. Men det gick över lite när jag gick runt med Allis och när jag fick mata henne med välling =) Ja, sen spelade folket buzz och jag och min bror(daniel) sjöng några låtar på singstar.

Och nu har alla åkt. Och jag är så fruktansvärt trött!
 I morgon ska jag får vara ensam i några timmar på kvällen.
Det ska faktist bli skönt.
Om jag är på humör, så ska jag skriva mer på min bok.
Men i alla fall. Tack så jättemycket till alla gratulationer!
Nu ska jag sova!
Tro.Hopp.Kärlek.
Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0