You are beautiful!

Till alla mina närmsta vänner (och såklart alla andra som läser detta!):

Sluta tänka och överanalysera så mycket!
Ni är så otroligt vacka och fina allihopa!
Och sluta tänka på kärleksproblem!
Det löser sig!
Sluta fundera på om ni räcker till, för det gör ni!
Och låt aldrig någon, NÅGON trycka ner er till en nivå där ni känner er värdelösa, för det är ni inte!
Ni är det finaste och mest dyrbaraste jag har!
Mår inte ni bra, så mår inte jag bra!

Ni är så mycket värda.
Ni är så vackra, inte bara i mina ögon, utan alla som känner er och ser er.
Ni har så mycket att finnas för och det är er jag tackar för den jag är.

Så snälla, jag ber er!
Sluta tänka så mycket!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin elin! du är en av de finaste vänner jag haft !! du är bäst <333

2010-01-27 @ 09:59:10
Postat av: Sarah

Det är också något du ska tänka på Elin. Du är vacker som du är, både på insidan och utsidan. Så sluta skada dig så som du gör. För även det påverkar dem runt om dig, för folk märker det. Vi älskar dig precis som du är. Du är den vackraste som finns <3

2010-01-27 @ 16:13:41
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0