You're killing me, killing me.

God middag!
Idag kom jag upp i tid.
Eller ja, jag ställde egentligen klockan på halv 9 , bara för att jag ska komma i säng någon timme tidigare om kvällarna. Men jag sussade vidare, idag igen. Så jag gick upp vid halv 10-tiden.
Jag hade en extrem huvudvärk!
Så det var upp och ta en kopp kaffe.
Gick upp och la mig i sängen igen och satte igång ett avsnitt med family guy och sen piggnade jag till!

Dagen bjuder på städning.
Detta är ju nämligen min sista dag som 18-åring, så i morgon ska vi ha hit en massa folk, så det behöver städas här.

Igår gjorde jag absolut intget speciellt. Hade en extrem huvudvärk då med.
Mor och jag blir ovänner. Hon har börjat bli så himla sur.
Fast jag kan inte annat än tycka att de thela är ganska löjligt.

Men men.
Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag fortsätta städa.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0