I love you way, everyday.

Sms av Robin de senaste timmarna.

18:16
"På nätterna när jag ska sova så vill jag gärna att du ska ligga sidan om mig, så det har hänt flera gånger att jag har kollat på de videosen där jag filmat dig när du sjunger <3"

18:24
" Vi har snackat och vi kommer nog hem någon dag tidigare :) hur mycket vet vi inte än."

01:29
" Åh, gumman. Du måste sjunga för mig när jag kommer hem. Visst får du pussa mig först men jag njuter när du sjunger. Saknar dig så<3 "

Det enda jag kan säga är att jag älskar honom. Jag älskar honom extremt mycket. Jag längtar tills den dagen när han kommer hem. Än så länge, så räknar jag fortfarande dagarna tills den dagen han egentligen ska komma hem, alltså om 10 dagar. Tio dagar. Det kan jag räkna på bägge mina händer, så många händer som jag har. Jag började med 5 händer. Nu återstår 2.

Detta är underbart.


Tro.Hopp.Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0