Shopping is a girls best friend.

Ja, jag vet. Uppdateringen har varit usel!
MEN! Jag har faktist haft fullt upp.
Ända sen förra söndagen höll vi på med logdansen.
Alvin kom hit på tisdagen, eftersom jag tyckte dagarna gick alldeles för långsamt, så han kom hit och vips! Så var det fredag.På fredagen hämtade vi det sista och alla sov över. Annelie,niclas,barnen,gullan och bernt. På lördagen kom resten av folket. Vi gjorde klart allt och sen körde vi en siesta på några timmar. Vi solade,drack vin&öl och badade i poolen. Riktigt najs!
Sen fick man göra sig i ordning för att ha den roligaste logdansen någonsin!
Jag hade verkligen skitkul och ändå hade jag inga kompisar som var hitbjudna, utan jag hängde med Anna mesta tiden. Det slutade med att vi allihopa blev islängda i poolen klockan halv 2 på natten!
Najs!

På söndagen var det dags för undanplockning och sen fick man repa sig resten av dagen.
I måndags fick jag ett ryck. Jag har ju bara varit hemma ända sen jag tog studenten(vilket snart är en månad sen) och jag är en sån människa som aldrig kan sitta still och jag kan definitivt inte vara på ett ställe en längre tid utan att må dåligt. Så jag åkte till Skurup. Jag mötte upp sarah och jimmy, sen stack vi till badet och solade lite.
Sen handlade vi mat och sen hem till lägenheten.JImmy stack och repade, mendans jag och Sarah pratade väldigt mycket och sen lagade vi mat. Eller ja, Sarah lagade en sjukt god kycklingsallad medans jag tittade på =) Och var moralskt stöd :)
När jimmy väl kom hem, så åt vi och sen kom även andra jimmy. Jag blev skittrött och däckade först i sängen och sen i soffan. Jag glömde borsta tänderna och allt! Det händer inte ens en gång vart 5:e år, så det är väldigt ovanligt.

Igår, så åkte jag och Sarah in till malmö för att handla lite. Jag handlade en röd snygg klänning,ett par shorts och en bh. Jag hadelade annat också såklart, men nästan allt jag handlade var på rea eller extrapris. Och det var rea överallt och det fanns mycket att hitta. rean hade nog börjat i måndags, för det fanns så sjukt mycket saker kvar!
Vi fikade och åt lite med, sen åkte vi hem till skurup. Efter några timmar kom mor och far och hämtade mig. När jag väl kom hem så fixade jag med allt jag hade köpt. Jag fick även en tavelram till mitt studentfoto och sen fick jag två prydnadskuddar av mor! Tack mor :D
Så jag städade hela rummet i princip. Min hylla, som har sett ut som ett bombnedslag innan, är nu ren och fin och med lådor ståendes fint på varje hylla.
Idag kommer jag dock inte göra något, eftersom jag åkt på en rejäl sjuka! I princip hela min kropp strejkar, så idag får det bli sängen,thé och sex and the city!

Tack sarah, för dessa två jätteroliga dagarna. Jag undrar bara vart tiden tog vägen! Det går så jäkla snabbt när man är med dom man gillar bäst!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0