Du är ånga.

Så, då sitter jag här framför datan med en stor kopp thé.
Dagen har varit fantastisk, vilket har blivit ovanligt den senaste tiden eftersom jag har haft mycket i huvudet ioch med Robin ska åka ifrån mig osv..
Men idag! Wow, vilken dag!
Hela dagen har spenderats med mor.
Vi åkte som sagt in till center syd och handlade gärnet!
När vi kom hem igen, så packade jag upp allt, rensade igenom min strumplåda och min troslåda! Riktigt bra blev det.
Sen fick jag för mig att städa garderoben lite.
Så jag började hänga upp och vika allt. Nu i efterhand kan jag ju säga att jag verkligen behöver en större garderob, eller i alla fall fler ställen att hänga kläderna på.
Men jag hittade en tillfällig lösning!
Jag hängde in alla stora klänningar i en garderob och sen hängde jag in alla mina jackor i den andra garderoben där vi faktist har jackor. Det blev lite bättre, men tro mig, jag behöver fler ställen att hänga kläder på! Funderar på om man kanske hade kunnat hänga upp ännu en stång på snedväggen. Eller kanske köpa en klädställning och ha där. Den kan man ju även ta med sig när man flyttar sen =)
Jag får fundera lite på det där:)

Men idag har verkligen varit en toppendag!
Tack mor för denna underbara dagen. Jag älskar dig!


Och åter till det här med att Robin ska åka.
Jag försöker verkligen att inte deppa ner mig och idag har det funkat superbra! Men jag kan ju inte spendera varje dag i tre veckor med att shoppa. Det funkar, men så mycket pengar har jag faktist inte.
Men min syster,Annelie gav mig ett bra tips! Istället för att räkna dagarna utan honom, så kan jag räkna ner dagarna tills han kommer hem igen. Skitsmart ju! Och jag tror att det kan funka. Just nu går jag med tankarna att jag absolut inte får deppa ner mig( vilket är motsatsen av vad jag tänkte innan)
Jag kommer sakna honom, absolut. Men jag ska ju inte behöva gå och må dåligt i tre veckor. Jag ska inte isolera mig i tre veckor, utan jag ska verkligen passa på att träff amina vänner,söka jobb och vara riktigt aktiv med mycket, så att jag håller mig underhållen. Jag tänker inte tillåta mig själv att må dåligt. Jag är ju helt säker på att jag kommer spendera många tårar på honom på torsdag och fredag och någon dag till kanske. Men han kommer ju inte hem snabbare för det.
Jag har en kompis som heter Emma, vars pojkvän är ute i krig. Hon har varit utan honom i över en månad, och ska få träffa honom om några dagar och jag tänker att kan hon, så kan jag!( Dock är det en ganska stor skillnad. Robin ska ju inte precis ut i krig)
Men vad jag syftar på , är att jag kommer klara detta jättebra. Och jag måste tänka på hur underbart det kommer bli när vi träffas igen efter tre veckor!
Helt underbart!

Nu ska jag dricka upp mitt thé och sen ska jag börja på mitt nya projekt, att se alla Joey-avsnitt!
Fridens!
Tro.Hopp.Robin.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan jag, kan du Elin! <3 lovar dig. det går fortfarae än du tror.

2010-06-22 @ 07:29:00
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0