Enjoy the silence

Usch.
Börjar dagen med att vakna upp med en sprängande huvudvärk.
Hatar när jag har huvudvärk, för jag lyckats alltid bli på ett sånt jäkla humör!
Ont i magen har jag med. Ajajaj...

Idag ska i alla fall mor och jag fixa lite saker.
Vi ska byta in ett par örhängen som jag fick i studentpresent(har inte hål i öronen och jag tänker banne mig inte ta några heller!) Sen ska vi registrera en klocka som jag också fick i studentpresent(fint ska det vara!) Och sen skulle vi göra något mer. Men jag kommer inte ihåg vad.
Sen ikväll ska jag in till ystad för att möta upp Robin och hans barndomskompis Charlotta och sen skulle vi se någon föreställning. Sen ska jag antingen sova hos honom, eller så skulle han sova här. Vi får se hur det blir med det. Under tiden får jag knarka naproxen och ibumetin antar jag =).

Ja, så det är fullpackat idag med och just nu håller jag på att tvätta (som vanligt) och jag hade även tänkt att städa lite till!

Så, det är väl min dag!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Marsvinsholm. Den bästa veckan i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0