Fall hard

Halledar vilken dag!
Jag och mor åkte in till center syd idag för att byta in mina guldägg mot valfria smycken.
Helt plötsligt skulle jag få välja saker för 10300 kr!
Helt sjukt!
Jag hade i alla fall tänkt lägga in bilder på alt det fina och även lite kläder och sånt jag köpte( sjukt mycket rea!)



Jag köpte ett ordentligt smyckeskrin eftersom jag nu börjar få riktigt
mycket smycke, så jag måste ha dom någonstans ju!



Såhär ser det ut när det är utfällt! Och asken brevid är ett resesmyckeskrin =)
I det stora skrinet ligger allt som blev köpt idag!



2 armband från pilgrim och två ringar!



Ett stelt halsband med ett tillhörande stelt armband!



Ett halsband från pilgrim, ett otroligt fint halsband (kommer inte ihåg vad det heter, men syster har ett och det är så jag blev förälskad i det!), och ett halsband som sponsrade barncancerfonden med 90 kronor. Kostade dock mycket mer, men jag gjorde i alla fall något gott av det! =)

Så detta var vad jag köpte på hallbergs guld. Sjukt knäppt att bara kunna plocka det man tyckte var fint! Men kul var det och det var verkligen en kvinnas dröm!

Vi var även inne om gina tricot och handlade lite.



Jag handlade ett linne på rean( allt jag handlade var på rea typ)



3 par trosor
1 vitt,långt linne
2 par strumpor
tvättpåse ( för att hålla ömtålig tvätt i bra skick! )




en sjukt snygg väska! Det finns även ett långt band, så man kan ha den över axeln. Love it!



Och en jättefin myströja som jag också blev helt förälskad i!


På vägen dit, så såg mor och jag alpackor eller lamadjur. Vet faktist inte riktigt skillnaden,
Men dom var så sjuuuuuuuuukt söta, så jag var tvungen att hoppa ur bilen ( inte i farten )
och fota dom! Den lilla vita ville jag bara ta med mig hem!



Kolla så söta! Åh!


Oj, så långt detta inlägget blev!
Kommer nog fler under kvällen/natten, eftersom jag känner att jag har en del att skriva om.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0