Heartbeats

Dagen har varit helt okej, antar jag.
Första dagen som arbetslös.
Jag började dagen med att städa lite och tvätta lite.
Ska fortsätta med det i morgon om jag får tid.
Sen åkte jag och mor in och handlade,hämtade hennes dator och jag var även på arbetsförmedlingen.
Ska på möte på Fredag.
Har även hittat en utbildning som jag skulle vilja gå. Den ligger i malmö och kostar 80 000!
Så nu ska jag fundera på om det är värt det. Jag måste ju ta ett lån och flytta med i så fall.
Men ta lån och flytta ska jag göra i vilket fall som helst. Men jag ska antingen ha ett jobb eller en utbildning innan!

Men trots min panik över vad som kommer hända i min framtid, så finns det en sak som jagar mig och det känns verkligen som mitt hjärta slits ut mer och mer för varje dag.
Och det är när han åker.
Robin ska åka i från mig i lite mer än tre veckor och det gör så jäkla ont!
Under dessa tre veckorna måste jag ha något som underhåller mig. Som typ ett jobb.
Han åker redan nästa fredag.
Jag kommer må så fruktansvärt dåligt. Det gör jag redan.
Under den senaste tiden har jag blivit så otroligt förälskad i honom. Jag älskar honom. Och nu ska han åka.
Usch, jag vill verkligen inte detta.

Det gör så jävla ont.


Kommentarer
Postat av: Sarah

när han är iväg så är du hjärtligt välkommen att bo hos oss <3

2010-06-14 @ 22:59:39
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0