I won't cry

Tjenare!
Jag hade tänkt resumera alla dagar sen i Lördags!
Som sagt, i lördags var jag hemma på dagen.
Framåt kvällen började jag känna mig ensam och jag började bli ganska depp.
Så jag fick tag i min bror, som skulle till eket med Anna och Patrik, och frågade om jag kunde följa med.
Så det gjorde jag.
Och jag hade så himla kul! Anna är verkligen så himla rolig!
Träffade även Jenny, Emma och Alex. Och sen någon norrlänning som ingen av oss kände, men han var supertrevlig!
I söndags mådde jag allt annat än bra, men som tur är, så är jag bäst på att dölja det.
Jag låg och sola tills allt folket kom, sen började vi hålla på med förberedelser.
Jag var så himla trött när vi väl var klara, så jag somnade klockan 8 på kvällen.
Och vaknar klockan 8 i går!
Alltså hade jag sovit i 12 timmar!
Men gutt var det verkligen!
Jag la mig och sola tills mor kom hem, sen körde vi in till bo ohlsson och köpte tallrikar och sånt, sen åkte vi hem och solade igen. Efter några timmar, så kom folket igen, och då var det bara på det igen!
Vi har hunnit med så mycket, så vi kan vara lediga både idag och förmodligen i morgon med! Då kan jag kanske lämna huset en dag med. Har varit hemma varenda dag sen i fredags och jag börjar nu bli ganska galen av det.
Och idag är det sjukt fint väder igen och än så länge är det 20 grader i poolen. Hoppas dock på varmare. Jag badade igår och då var det 21 grader och jag kan erkänna att det var liiiiiiite kallt. Sen kommer kanske Anna hit idag och solar med mig! Gutt! Hoppas verkligen på det!

Det är nu 18 dagar kvar tills Robin kommer hem. Känns som om det skulle vara mindre, men det är förmodligen för att jag hittat på så mycket saker dessa 4 dagarna.Men jag pratar med honom och just nu är han i Österrike.
Nej, nu ska jag tvätta någon maskin tvätt och sen ska jag ut och lägga mig..
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Jag , innan eket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0