My life would suck without you!

Har jag berättat för som läser min blogg att jag har de bästa vännerna i hela världen?
De senaste två-tre veckorna har jag börjat umgås så himla mycket med en av de bästa, Sarah.
Vi har snackat om så oerhört mycket och hon har hjälpt mig och stöttat mig i så himla mycket.
Hon har hjälpt mig lösa problem.
Hon har get t mig tips om hur jag ska göra i massa olika fall.
Och sen har hon bara pratat med mig och jag har pratat med henne.
Hon lyssnar på mig.
Och jag på henne.
Och jag vet att om jag kommer sakna någon riktigt mycket när vi har tagit studenten, så är hon en av dem jag kommer sakna mest.

<3<3<<<a

Tack för att jag fick just dig som bästa vän <3
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0