11am

Helgen var så sjukt najs!
Lördags åkte jag till Robin. Vi tittade på film och bara mös, sen var det dags att göra sig i ordning inför kvällen.
Sen mötte vi upp Mathilda och drog sedan till Fridas place!
Festen var galet rolig,faktist!
MoE var även i farten. Sjukt najs!
Vid 3 tiden gick jag hem till Robin(han är gammal och gick hem vid 1 tiden) och sov.
Sen igår var det samma igen. Vi gick upp och tittade på film och låg och mös. Jag somnade dock flera gånger, men men.
Sen åkte jag hem och kollade över så jag verkligen har allt tills idag, då jag ska sticka till hörby efter skolan igen!
Jag har faktist saknat lägenheten lite.
Jag blev dock lite chokad, eftersom jag somnade innan 11 igår. Det har inte hänt sen väldigt lång tid tillbaka!
Riktigt skönt och jag känner mig riktigt utsoven!
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till skolan efter att jag har kollat över så jag har allt med mig!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0