creep

Så jävla trött.
Trött på hur folk kan hålla på.
Trött på mina krav på mig själv.
Trött på mig själv också för den delen.
folk som låtsas att dom bryr sig, för att sen vrida och vända det till en annan historia och berätta vidare.
att jag inte kan lita på folk.
att folk inte kan acceptera saker och ting.
folk som försöker kontrollera andra människor.
mat.
ekonomi.
alla jävla idioter som försöker ligga med allt som rör sig.
folk med fejkskratt.
folk som inte kan låta en vara.

Det fina är, att det finns mina alldeles egna guldkorn som förgyller mina dagar.
Fina pojkvän.
Fina Sarah.
Fina Mathilda.
Fina skratt.


Even when your hope is gone, move along.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0