Finns det någon annan nu?

Så, packningen klar.
Jag sitter på mitt rum och myser.
Lyssnar på Anna Hertzman. Jag brukar inte gilla när folk sjunger på skånska, men Anna är riktigt bra!
Det är 8 timmar kvar tills vi ska köra.
7 timmar kvar tills jag ska stiga upp.
Och 11 timmar tills planet lyfter.

Brorsan kom hem idag, men åkte snabbt på någon slags "dejt". Mor frågade hundra gånger vem det var denna gången, men han sa bara "ingen". Så min bror är på dejt med Ingen. Fint! Hoppas det blir något. Det kan han behöva!

Ja, snart ska väl jag ta en tablett(har fedehuvudvärk) och sen ska jag sova hade jag tänkt.
Måste dock måla naglarna först.Och skriva ut det jag har skrivit på boken, så jag kan fortsätta skriva på planet och på semestern.

Men nu ska jag gå.
Kanske skriver något i natt innan jag åker.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Måste visa hur snyggt jag var klädd idag!



Jag behöver ingen ledstjärna. Jag har ju dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0