Fuck you!

Sammanfattning av veckan?
Här kommer den!

Måndag: Gick i skolan, kom till lägenheten. Diskade, chillade och bara tog det lugnt.

Tisdag
: Gick till skolan. Hade ensemble och vi bestämde två låtar! Kommer bli sjukt bra!Mountains och sex on fire! Wah! Sen hade jag skydd och säkerhet! kom hem och pluggade lite och sen gick ja och la mig ganska tidigt.Jag kom även på mitt i allt att det var en månad sen jag och robin bestämde oss för att äntligen bli tillsammans. Sjukt vad tiden går snabbt. Allis är snart ett halvår för sjutton. uschamaja!

Onsdag
:
Försov mig, men det var lugnt. Var bara en lektion som blev missad. Men jag stannade hemma och städade och sen kom även bror och hämtade mig. Vi hämtade barnen och sen handlade vi mat, så nu har jag mat ett tag!Och sen bjöd daniel och co på mat! Gutt var det! Sen körde han mig hem. Kom hem och hade fina meddelanden på facebook. Fick dock en väldigt annolunda reaktion. Och nej, den var inte negativ. Lite komisk, sådär! Pratade med pojken min och sen blev det sängdags!

Torsdag: Fick gå upp megatidigt! Alltså halv 6. Det är ju bara sjukt att folk är uppe så tidigt! Och jag var en av dom galna människorna!(såklart) Tog bussen och gick inom på skolan och lämnade saker. Sen var jag på möte med en barnmorska och sen tillbaka till skolan igen. Hade matte, pratade med linda,såg en konsert och hade sedan sång! Sången börjar verkligen arta sig! Jag ska även börja tenta av Engelska c nu. Har ju haft MVG i alla mina språk innan, så det kommer nog inte bli så jättejobbigt! Jag är en riktig språkmänniska!
Sen skulle jag ta bussen hem. Då blev det läskigt.
Jag sätter mig alltid längst in när jag sitter på bussen. Och jag lyssnar alltid på musik. Så idag, när jag satt och lutade huvudet mot rutan och hörde inget mer än musiken, så känner jag att någon knackar på min arm. Det var en man och han gestikulerade fram om han kunde sätta sig ner. Jag sa något i stil med "jaja, sätt du dig =)" och sen lutade jag huvudet mot rutan igen och fortsatte lyssna på musik. Sen känner jag att mannen stöter till mig i sidan hela tiden, så jag tar ut hörlurarna och tittar lite frågande på honom. Uh, stanken av alkohol! Han sluddrade en himla massa saker. Och jag bara nickade lite nätt och riktade ögonen framåt. Helt plötsligt berättar han att han precis hade kommit ut ur fängelset efter att ha misshandlat en annan man grovt. Då stelnade jag till. Jag var sjukt jäkla rädd. Och han slutade inte prata med mig heller, och jag vågade verkligne inte säga till honom att hålla tyst heller. Det enda jag vågade var att hålla med honom. Så just nu tycker jag att poliserna är idioter och att man får slå ner dom som snackar skit om en. Och sen tycker jag att olagliga saker är jättebra!
Ja, som tur var så kom jag helskinnad fram och sen bytade jag buss och kom hem till lägenheten. Städade lite, började packa, tappade upp ett bad och låg där. Sen såg jag en film! Sjukt bra!
Åt även sparrissoppa och nu sitter jag med kvällfika. En halv liter vatten och ett äpple! Mums!
Ska nog snart gå och lägga mig. Kommer en ny dag i morgon och jag är ganska trött.
Jag kanske ska ta och berätta vad jag ska göra i morgon?

Jag ska åka till skolan som vanligt, och sen ska jag hem till gården och vara där i några timmar. Slinga min kära mors hår och sen göra mig i ordning för att åka till min mysiga pojkvän! Sen ska vi på fest på kvällen och sen nanna hos honom. Har ingen aning om vad jag ska göra på lördag, men jag antar att jag är hemma hos Robin. Hade varit mysigt att laga mat och se på film!

Men nu ska jag sticka.
Det känns även som allt är mycket bättre nu.
Skolan, kompisarna, familjen,jag själv och mitt projektarbete!

That's all from me!

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Sarah och Mathilda är bäst! Massa kärlek till dom!<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du om någon är bäst <3 (även om du är den otrevligaste människan som finns. höhö)

2010-03-11 @ 22:27:54
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gå in på http://www.metroonstage.com/artist/the-recon och rösta 5 stjärnor på The Recon. Det är ett superbra band som verkligen förtjänar att vinna musiktävligen :)

2010-03-11 @ 22:42:58
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Mathilda

<3

2010-03-15 @ 01:23:46
URL: http://halvljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0