killer queen

Godmorgon!
Jag har haft en riktigt bra helg!
I fredags åkte jag in till ystad, mötte upp Ylva och Frans och sen tog vi tåget mot malmö.
Väl i malmö handlade jag en massa saker. Det bästa var ju ändå att allt jag handlade var det rea på.
Så när jag väl kom på tåget hem igen, så räknade jag ut hur mycket jag hade handlat för.
Och det var mellan 300-500. Inte alls illa, enligt mig själv.
Dock var jag ju ute på kvällen, så då spenderades en del, men jag har definitivt pengar kvar!
Och på kings var det superroligt! Längesen jag faktist hade sådär roligt!
Efter kings, gick jag och Mathilda till onis, där dom hade det chill.
Vi tittade på sckräckfilm och sen följde jag och Robin mathilda hem, och sen gick vi hem och la oss.

I lördags blev vi som vanligt väckta av att mor ringer mig och bestämmer hur vi ska komma hem.
Denna gången fick vi möta upp henne på willys, handla, och sen åka med henne hem.

Vid 4-tiden kom även Mathilda hem till mig.

Jag fixade filmer och sen kom Allis.
Hon var världens lättaste att passa. Passade henne i ungefär 1,5 timme och sen sov hon tills Annelie kom och hämtade henne igen.

Jaja, vi bakade pizza och sen hällde vi upp allt godis och gick upp och satte oss och tittade på bröllopsfotografen.
Ganska bra,faktist!
Sen såg vi sleepy hollow, också helt okej! Med Johnny depp, då blir man pepp! (hehe, ett rim)

I går, så åkte Mathilda och Robin med Eva-lena och roland till ystad. Lite orolig för om E-L skulle totalförhöra Robin, men det visade sig att det gjorde hon inte. PUH!
Jag började även dra fram väskor och började packa och städa undan.

Och idag kommer det vara fullt ös,medvetslös!
För det första, så ska jag packa klart,städa klart och allt vad det innebär.
Sen kommer Frans.
Sen ska vi köra till vinslöv(plötsligt i vinslöv, hehe) och prova balklänning!
När jag väl har wainat över min kroppsstorlek och allt det där, och bestämt mig för en kläning, så ska vi köra hem igen.
När vi väl är hemma, så ska jag och Frans kolla bussar, sen ska vi ta bussen till hörby, med all packning.
Jag säger att det är tur att vi är två pers, för jag har en del med mig. Ska ju bo där i nästan en månad!
Sen ska vi möta upp Daniel( min bror) och så ska han låsa upp lägenheten, få min data så att han kan fixa den, och sen ska jag och frans fixa mat och sen kanske se någon film, och sen är det dags att sova.
Och sen i morgon är det spelning!

Nu har ni mina senaste dagar här, så nu får ni vara nöjda.
Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0