Over

Godmorgon!
Jag vaknade redan halv 9 idag!
Kan vara för att jag somnade vid 11-tiden igår, men ändå!
Det var väldigt skönt att somna så tidigt, måste jag säga.
Hoppas att jag kan somna lika tidigt i morgonkväll.
Ja, just nu sitter jag och dricker kaffe och filosoferar lite.
Kom på att om 3 veckor vid den här tiden, sitter jag på ett flygplan på väg mot kanarieöarna!
Och om 2 veckor och en dag är jag på väg mot Göteborg, för att se en helt underbar konsert!
Dock har jag väldigt ont om pengar, men det löser sig nog!

Nu ska jag ta och plocka undan och dammsuga rummet, sen ska jag kolla över vad jag ska ha med mig till lägenheten när jag åker igen på måndag!

Men jag kanske skirver innan jag åker till ystad!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0