Sommar och sol och vi har korta kjolar

God middag!
Jag vaknade redan klockan 8!
Har börjat vakna tidigt igen, och jag har kommit på varför!
Det är för att jag har börjat ta mina järntabletter igen!
Dom gör mig så fruktansvärt pigg!
Just nu sitter jag och kollar lite på hotellet vi ska bo på i san agustin och vad där finns för något att hitta på med.
Jag har kommit fram till att det finns internet mot en avgift, så ni kommer kunna följa vad jag hittar på med för skit där!
Bra va?
Mne jag vet inte om det är för egen data eller hur det där är, men jag hittar säkert på något!
Det ska i alla fall bli riktigt skönt!
Jag kommer dock sakna väldigt mycket under veckan som jag är där.
Pojkvän och vänner mest, tror jag.
Träffade Robin igår för sista gången innan jag åker.
Känns ganska tugnt, måste jag säga.
Jag ska snart ta och sätta igång en maskin tvätt, och sen ska jag städa på mitt rum och toallet och sen ska jag börja packa ner en massa saker.

Skriver kanske ett inlägg senare i kväll och förmodligen i morgon och ett på lördag innan jag åker hemifrån.

Göteborg var nice, btw.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0