Unforgettable

Godmorgon!
Jag blev vackt klockan 7 i morse av en klupig fader.
Jag blev riktigt irriterad!
I alla fall!
Jag har fatt tag pa internet och jag har det jattebra har.
Jag har borjat fa riktigt bra med farg som jag bygger pa varje dag!
Jag har fatt ett helt eget rum och jag har druckit drinkar varenda dag!
Vi ater aven ute varenda kvall.
Far mobbar mig for att jag ar sa duktig med att smorja in mig varje dag med spf.
Men sjalv ser han ut som en kokt krafta som ar doppad i tomatsas(ja,sa ród ar han faktist)
Sjukt jobbigt att jag inte har de tre sista bokstaverna i alfabetet!
men i alla fall. Det ar nu 4 dagar kvar tills jag aker hem och jag langtar verkligen tills jag ska fa traffa Robin och alla andra.

Idag ska vi ligga vid poolen och sola och bada men frst far det bli frukost!

FRIDENS!
Tro.hopp.Kárlek.

Ps. jag kommer behóva ràbanta nár jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0