Vy från ett luftslott!

Gud!
Jag har verkligen fullt upp nu de närmaste dagarna!

Just nu håller jag på att packa upp 3 veckors packning. Så jag tvättar, städar och håller på!
Senare i kväll, ska jag träffa pojken min och sen sova hos honom!

I morgon bitti ska jag gå hem till Mathilda från Robin. Sjukt skönt att man har pojkvännen och en av mina bästa vänner så nära varandra!
Där ska vi göra oss i ordning och sen ska vi ta tio-tåget in till Malmö.
Sen ska vi ta tåget från malmö till göteborg.
Sen ska vi till jensens böfhus och äta dagens där! :)
Efter det ska vi checka in på hotellet och vara där. Göra oss i ordning och chilla och sen bär det av till Kent-konserten!
efter det ska vi till hotellet och hoppa i sängen och skratta oss trötta och sen sova.

Måndag ska vi checka ut och sen gå runt och shoppa i Göteborg tills på kvällen, sen ska vi ta tåget hem.
Är hemma runt 10-11 tiden på kvällen.
Sen ska vi sova hos Mathilda.

Tisdag ska jag vara ledig hela dagen tror jag. Ska hem,packa och plugga!

Onsdag,torsdag ska jag gå i skolan, sen försöka träffa Robin med!

Fredag kommer jag förmodligen vara helt galen eftersom jag ska åka till kanarieöarna dagen efter! Måste försöka träffa robin nägra timmar med, så vi kan säga hejdå till varandra. Sen ska jag som sagt hem på kvällen, kolla över det sista av packingen och sen försöka sova, vilket jag inte tror att jag kommer kunna göra, för jag kommer vara alldeles för uppspelt!

Lördag kommer jag vara helt galen! Ska upp vid 4-5 och duscha,ta på mig bra flygkläder och än en gång kolla över packningen. Vid 6-tiden kör vi hemifrån till flygplatsen. Och vid 10-tiden lyfter vi!
Det väntas en 5-7(kan inte riktigt hur lång tid det tar) timmars flygresa, så jag ska läsa min engelskbok som jag läser nu i engelska c. Kommer förmodligen läsa slut på hela.Sen får jag ladda upp med musik och så!

Ja, så då är det Lördag-Lördag som jag kommer ligga på varma stränder och i varma poolar och ha varma sköna sommarkvällar, medans ni är här hemma i Sverige i kylan! Jag kommer bli brun, mihihihi!

Efter att jag kommit hem från resan, måste jag träffa Robin, och sen mina vänner.
Jag längtar så jäkla mycket!
Men det är ju som sagt en hel vecka kvar tills jag åker!

Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0