wild horses.

Jaha, då kanske man ska ta och berätta om alla dagar sen i måndags!

Måndag: Jag,Frans,Mor,Annelie och Allis åkte till vinslöv och köpte en balklänning till mig(den som jag la in bild på i förra inlägget!)
När vi kom hem igen så åt jag och Frans, sen packade jag klart, och sen tog vi bussen mot hörby.
Väl i Hörby, så fick Daniel min dator, och sen började jag och Frans städa kök och badrum , eftersom min bror förmodligen inte har gjort det sen jag städade där sist, i slutet av Juli(urk.)
Vi rengjorde även akvariet, eftersom man knappt kunde se fiskarna för alla alger. Sen blev dom jättepigga!(fiskarna alltså!)

Så här såg det ut!

Efter all städning, gick vi och la oss!

Tisdag: Vi hade dagisspelning, så jag gick upp och fick sedan dra upp Frans med!
Vi hade vår dagisspelning och det gick bra antar jag!
Efter det, tog jag bussen mot lund, och sen bussen från lund till hörby.
Letade upp en affär och handlade mat(som är fruktansvärt dyrt!) och sen promenerade jag hemåt mot lägenheten. Väl inne i lägenheten, så städade jag lägenheten i ca 2-3 timmar. Plockade undan,dammsugade och torkade av allt!
Sen fick jag tillbaka min data av Daniel igen, tack så jättemycket brorsan! Den funkar skitbra nu!
Efter det, gick jag och la mig ganska tidigt.

Onsdag var jag ledig. Så jag satt och skrev en stund på boken, men gav upp, för jag kände att jag inte alls var på humör för att skriva, så jag skrev bara en a4.Sen spelade jag The sims3 tills jag var tvungen att möta upp Ylva.
Vi handlade lite och sen drack vi thé och sjöng en massa.

Igår fick jag dra upp Ylva ur sängen. Försov mig 20 min, så jag fick strunta i att duscha.
Stack till skolan, hade matte i 3 timmar. och för en gångs skull, så förstod jag allt! Prov på tisdag!
Sen stack jag,Frans och Ylva hem till mig för att filma.Vi filmade, men inte det vi skulle, utan det blev mest en massa flamsande och tramsande!
Vi hade det i alla fall mysigt.

Och idag fick jag dra upp både Frans&Ylva. Riktigt drygt, och jag var inte alls på humör för att umgås med kompisar. Jag brukar bli så när jag varit med någon/några för mycket, att jag blir trött på allt!
Så nästa vecka ska jag nog vara själv en del. Kanske träffa pojkvännen en del med? =)
Måste skriva mer på projektet med!
Ja, vi stack till skolan och hade våra lektioner, sen åt vi och efter det gick jag och tittade på 1:or och 2:ornas eosuppvisning. Väldigt bra måste jag säga!
Ja, efter det åkte jag hem. Var på jättedåligt humör och ville bara hem.(förmodligen för att jag hade varit med kompisar flera dagar i rad)

Det var väldigt skönt att komma hem till gården igen.
Mitt rum ser dock ut som ett bombnedslag, men jag tycker det är lite mysigt ändå. Får plocka undan det i morgon.
Ska även plocka ögonbryn och allt det dära kruxet, men allt det tar jag i morgon. Ikväll vill jag bara ta det lugnt.
Ska bli riktigt skönt att få sova i sin egna säng inatt!

I morgon ska jag åka till ystad och träffa Robin och sen ska vi till Frida på fest och efter det nannar jag hos honom.
Sen åker jag hem på söndag och sover här hemma över natten, och sen på måndag efter skolan , ska jag till Hörby igen!

Nej, nu ska jag nog ta och lägga mig!
Natti!

Tro.Hopp.Kärlek.

Fridens!

Juni 2009                                       Mars 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0