And darling

Så, då har jag fått en ny stil på min blogg nu.
Jag gillar den riktigt mycket!
Tack frans! =)

Idag har jag köpt min klänning!
Den var jättefin! Men jag är inte säker på om jag ska lägga in bild på den.
Hmm...

Jag har även städat lite här på mitt rum. Badrummet städades igår.
I morgon kommer Robin förmodligen hit.
Och i morgon ska jag även göra provuppsättning för mitt hår inför balen! =)

Sen är det såhär att jag har även en tråkig nyhet.
Vår äldsta hund, Bimbo, börjar gå på sina sista dagar verkar det som.

Sen en vecka tillbaka har hon börjat bli jättekonstig.
Hon har lagt sig ner och orkar knappt resa sig upp igen.
Hon kissar inomhus flera gånger om dagen och hon piper hela tiden.

När mor skjutsade mig till bussen idag så sa hon något i stil med att det skulle bli jobbigt när bimbo försvann(vilket hon även trodde var snart). Jag sa att jag inte ville höra. Och sen har jag under hela dagen tänkt på allt jag gjort med Bimbo.

Hur hon och jag tävlade ute på gräsmattan om vem som var snabbast.
Jag byggde hinderbanor,som jag sen skulle få henne att hoppa över, men hon gick antingen under eller runt om.
Hon hjälpte mig och Dennis att leta fram sorkar under takplattor som låg på marken.
Och alla gånger man har sett henne rulla runder på gräsmattan på sommaren och man har verkligen sett hur hon njuter av det.
Alla serenader jag har haft för henne.
När jag och mina syskon klädde på henne våra kläder och hade jättekul åt henne.
Och när hon har suttit med mig ( nu de senare åren) och kollat på flera underbara solnedgångar.
Nej, den dagen kommer bli jobbig.
Och den dagen kommer förmodligen väldigt snart.
Det kommer bli som att förlora en syster.

Bimbo, min bimbo.


Anton.bimbo och jag för ett antal år sedan.

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: BigBrother

Gosa med henne från mig. hon har haft ett långt och bra liv den tosan.

2010-05-12 @ 23:19:17
URL: http://www.mittkreativajag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0