Breakfast at tiffanys!

Godmorgon!
Så surt att vakna en timme innan man egentligen skulle gå upp.
Men det är ju helt underbart att vakna till detta vädret. Man kan inte bli annat än glad!
Igår hade jag prov och matte. Provet gick väl hyfsat och matten är äntligen förstådd!
På tisdag ska jag visa att jag kan det! Känns så himla bra.
Efter skolan, åkte jag hem och tog en powernap och sen åkte jag in till Robin.
Vi såg en film och sen stack vi och handlade lite och sen hem till honom igen och åt mat.
Han är den finaste jag vet. Bara så NI vet :)
När jag kom hem igen, så skrev jag ett arbete och lämnade in det.

Idag ska jag springa slingan med Sarah ( Trots min ganska rejäla träningsvärk)
Efter det, måste jag skynda mig in i stanoch köpa ett par stay ups tills ikväll ( De jag hade förra fredagen gick i sönder. Tror det berodde lite på alkoholen kanske? )
Sen ska jag skynda mig hem, in i duschen, föna håret, mariola kommer hit och gör min uppsättning i håret och sen ska frans komma. Sen ska jag sminka mig,dra på mig alla kläder och min vackra klänning och sen ska det bära av mot Svaneholms slott!
Jag är lite nervös. Varför? Vet inte.
I morgon ska jag och pojken min ha en mysdag tillsammans. Jag är sugen på att gå ut och gå om det är så här fint väder. Sen på kvällen ska vi bunkra upp oss i soffan(efter en god middag) och kolla på film och bara ha det mysigt!

Men nu måste jag pysa!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0