California here we come

Godmorgon!

De senaste dagarna har varit familjedagar rakt av!
I onsdags kom barnen och Annelie hem och sen kom även Robin.
Vi åt god mat och jag och Robin busade med barnen.
De var så kul för att jag berättade för barnen när jag kom hem från skolan, att Robin också skulle komma hit.
Sen frågade dom titt som tätt och dom satt i mitt fönster och tittade ut och sa " Åh, Ejlin! När kommer Manboy?"
Dom är så söta.
Sen skulle dom sitta brevid manboy när vi skulle äta och sen på kvällen ville Alvin sova över och då ville han sova mellan mig och Manboy. Han blev helt hysterisk när jag sa att vi inte fick plats allihopa.

När dom väl hade åkt hem, så tittade jag och Robin på Surfs up och sen gick vi och la oss.

Igår gick jag upp och lagade frukost medans Robin tog en dusch.
Det blev Elin special!
Sjukt gott och mättande.
Sen la vi oss i soffan och såg en wallanderfilm.
Efter det, så kom broren och hans flickvän, Anna hem.
Sen körde vi till snogeholm.
När Annelie,Niclas och barnen också hade kommit, så grillade vi korv och åt kycklingsallad.
Sen tog jag och Robin en promenad runt sjön.
Vi hittade ett stort utkikstorn som vi klättrade upp i, och sen stod vi där och tittade ut över sjön. Helt underbart och fruktansvärt mysigt!
Sen åkte vi hem och började skjuta luftgevär!
Anna var den som satt mest och skjöt och hon var helt galen!
Och grym! Hon träffade hela tiden och ändå var det första gången!
Robin provade också och han blev som en liten pojke.
Han tyckte det var skitkul.
Så det får vi roa oss med fler gånger! =)
Robin tog bussen hem och sen sat tjag och Anna och spelade gitarr och sjöng för full hals!
Syskonen tog lite halvt adjö till bimbo med.
Så hemskt.
Jag tar adjö varenda dag, för jag vet inte om hon är vid liv när jag kommer ner nästa morgon.
Usch, nu blir jag så ledsen.

Idag ska jag ta bussen till Robin, och sen får vi se vad som händer i kväll.
I morgon blir det förmodlligen Emergenzafinal! Skitkul om vi ska med!
Och på söndag blir det chill.
Men jag får nog åka hem ganska tidigt, eftersom Robin måste förbereda sig för en stor dag på måndag.
Åh! Det ska bli så himla kul om allt går som det ska! :D

Men jag ska inte åka till Robin förrän ikväll, så jag ska tvätta och städa lite. Kanske till och med plugga en stund? =)
Kommer säkert dock inte bli av. Hehe.
Nej, nu ska jag kolla Buffy lite och sen måste jag dra igång!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0