Free falling

Godmorgon!
Jag hade riktigt mycket problem att somna igår.
Vet inte riktigt varför heller, men jag somnade inte förrän 2-3.
Måste väl ha haft en inre oro eller något.
Som tur är, så börjar jag inte förrän halv 12 idag, så jag kunde sova ut ordentligt!
Vaknade för ungefär en kvart sen.
Det är ganska fint väder med.
Nice.

Min blogg kommer snart göras om.
Bara Frans som ska få tummarna ur häcken med =)
Idag ska jag hämta ut min studentklänning, det ska bli riktigt fint!
Kommer kanske en bild på den senare i kväll =)

Men nu ska jag.....ehm....göra något annat.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! :) Går du estetisk musik i Ystad? Jag gick ut 2004. Hörde att examenskonserten var den 21 maj i år, det stämmer va? Hade varit kul att komma då. Ha det fint!

2010-05-11 @ 13:42:21
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Frans

tack elin..

2010-05-11 @ 20:42:21
URL: http://invisiblefork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0