Smile

Igår när jag satt och plugga och mådde allmänt kasst och var sjukt stressad, så stod helt plötsligt Robin i dörren.
Jag blir helt rörd och började gråta av lycka(hormoner?). Han var hos mig i två timmar och när han väl hade åkt, så försvann även en del av min stress.
Och just det ,ja!
GRATTIS TILL KÖRKORTET ÄLSKADE! =)

Idag kom jag till skolan en timme tidigare. Jag satte mig ner och gjorde en uppgift till skydd&säkerhet(btw, den läraren är helt sjuk i huvudet och hon kommer säkert ge mig ett IG, även om jag har lämnat in typ alla uppgifter!)
och sen kom Sarah. Vi masade oss iväg till Idrotten, som var så sjukt rolig,faktist!
Vi spelade softball! Riktigt kul! PÅ fredag ska vi springa slingan.
Kvällen kommer bestå av pluggning. Har prov i morgon. När jag känner att jag kan det, så ska jag även skriva ett engelskarbete!

Ikväll ska vi äta kyckling!
Mums!
Då kan jag äta utan att få dåligt samvete med!
Träning=hög förbränning resten av dagen=äta gutt och sen sova! =)

Här kommer även världens finaste bild på mig och min fina pojkvän!


Det är lätt den finaste bilden på oss och den är tagen på min kusins student som ägde rum i fredags!

Nu måste jag fortsätta här!

16 dagar kvar tills jag tar studenten! (gulp och woho samtidigt!)

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sarah

det var riktigt gott med idrott idag. humöret har varit på topp tackvare den lektionen och man kan äta mat med gott samvete :D åh, btw, Jag tycker om dig en massa massa massa!!!!

2010-05-26 @ 19:16:02
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0