This is my life

Okej, det har nu gått två dagar sen Bimbo försvann.
Det känns fortfarande tomt, och jag går ner till hennes grav varenda dag.
Och även om jag vet att hon ligger där under jorden, även om jag vet att jag aldrig mer får se hennes glada ögon när jag kommer hem från skolan, så sitter jag och wiwwi där med samma min och tittar på graven. "kommer hon inte upp snart?"
Men jag vet att det är något som jag kommer smälta inom sin tid.
Men det är jobbigt.

De två senaste nätterna har jag sovit mellan 3-5 timmar sammanlagt. Mitt humör har verkligen inte varit det bästa. Så fort jag har kommit hem från skolan har jag somnat. Jag har fortfarande inte packat upp min väska från helgen. Jag har dock lyckats läsa ett kapitel i min engelskabok.
Men som tur är, så är jag ledig både torsdag och fredag, då jag ska spendera dagarna med att städa,tvätta och plugga.

Det bästa är, att mina vänner får mig att glömma allt för en stund. Och igår, eller ja, klockan halv 12 inatt, ringde Robin och säger med en liten snuttig röst "Hej gumman, hur är det?". Vi pratade i en halvtimme och vi båda två fick både vara pratare och lyssnare och efter samtalet mådde vi bägge två bättre. Jag mår mycket bättre idag med, tack vare honom! Jag är så glad att jag lyckats hitta en sån guldklimp som honom!

Resten av kvällen hade jag tänkt att spendera genom att kolla igenom gamla kameraband.
När jag fick min nya kamera för typ 10 år sen, så filmade jag väldigt mycket.
Och idag känner jag för att titta på det.
Se på farmor,mormor och bimbo(och sen vet jag även att jag och min kusin,Agnes filmade en del i deras gamla hus!)

Men allting börjar nog klarna upp nu igen.
I morgon är det orientering för min och Sarahs del, och det ska faktist bli riktigt kul!
Bara jag och Sarah. Vi kommer nog mest glo på de idioter som luar utav helskotta. Det är så kul!
Efter orienteringen,ska jag hem och duscha och sen åka till Robin.
Saknar honom något så fruktansvärt!


Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0