Hej mitt vinterland!

Godmorgon!
Idag är det verkligen bitande kallt!
-10 grader!
Som tur är så håller jag en ordentlig fyr i spisen, så här är varmt och gott här inne!
Men annars är det en riktigt fin vintermorgon. Solen skiner och snön ligger fint och stilla.

Och vad sysslar jag med?
Jo, jag håller på att fixa inför min lilla miniflytt som ska äga rum i eftermiddag/kväll.
Jag packade en del igår, men det finns lite kvar att packa. Har lite tvätt som hänger på tvättställningen framför spisen som ska vikas och sedan packas ner.Sen har jag alla fix saker, så som platttång och alla mina hudprudukter. Dom får ha en egen liten väska :)

Hur det känns då?
Perfekt!
Jag kommer bo hos min faster, vara nära Robin och mathilda, kan ta bussen var som och jag kommer kunna känna mig lite fri. Och så har jag nära till praktiken! ;)
Som det ser ut just nu, så kommer robin hit och hämtar mig efter jobbet, sen ska vi handla och sen lämnar han mig hos fastern min :)
Måste ju säga att jag verkligen har en helt underbar faster som verkligen öppnar upp sitt hem för mig och låter mig vara där! Kunde inte varit bättre ju!

Ja, jag är en lycklig tjej just nu!
Satt och snackade lite med en tjej som jag känner sen innan, som jobbar på kappahl i ystad ( där jag ska ha min praktik) och hon sa att jag kommer trivas som fisken i vattnet!
Känns ju lovande!

Men, nu ska jag ta och koka en kopp te och gå och surpla på det medans jag ser över min packning!
Ikväll är det dags och i morgon är det ännu mer dags!
HOHO!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0