I'm going trough changes

Ja, nästan en hel månad sen jag uppdaterade sist.
Sjukt mycket har hänt och det är nu många förändringar på gång!
Just idag är det ett mindre snökaos utomhus!
Så jag stannar inne och tvättar och packar lite.
I morgon ska jag nämligen göra en flytt till min kära faster i ystad.
Varför? Jo, för att jag fick en praktikplats på kappahl! Ingen är gladare än jag. Äntligen ska jag få börja!
Så jag börjar på Onsdag klockan 10 :) Rätt skönt att det inte är allt för tidigt.
Denna praktikplatsen kommer förhoppningsvis även utvecklas till ett jobb. Jag får inte praktisera mellan den 19 dec-10 jan pga att dom inte får utnyttja mig som prkatikant under julen. Men jag får ju jobba, så vi kan ju hoppas att jag gör bra ifrån mig, så att dom vill kalla in mig några pass i jul!
Så detta är något jag är riktigt spänd över att få börja på!

Som ni ser är bloggen omgjord!
Det kan jag tacka min kära Frans för! Helt underbar!

Idag har jag även fått pengar!
3000 riksdaler har letat sig in på mitt konto.
En del kommer såklart att gå till julklappar. Och en del kommer gå till mat. Jag tänker inte låta min faster både öpnna sitt hem för mig OCH föda mig. Ack nej, maten ska jag fixa så gott det går själv. Hoppas även att jag kan få lite pengar av mor och far till just maten, eftersom ja kommer ju inte vara hemma så mycket.

Något annat då?
Ja, just det!
Jag spenderade tre dagar hos min syster med att måla deras källare. Som tack fick jag en iphone.
Jag vet, helt galet.
Men jag har verkligen nytta av den ska jag säga er.
Behöver knappt någon dator mer eftersom man faktist kan göra det mesta över telefonen. Men, jag får ha med mig min dator till Elsie(min faster) för jag behöver fortfarande datan till att konvertera allt som ska till min iphone.

Men nu ska jag ta och lägga in tvätt i maskinen och sen ska jag leta upp en bra resväska och börja packa!

Vi hörs när vi hörs!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0