November

Hejsan!

Åh!
Jag har så mycket att berätta!
Först och främst!

Ifredags, så var jag på möte på arbetsförmedlingen. Det handlade om att arbeta utomlands och det var riktigt intressant. Men jag kommer inte vilja göra det så länge jag har ett förhållande. Men annars komemr jag nog banne mig göra det!

Efter mötet kom jag hem och hade en ordentlig huvudvärk.
Jag lyckades efter många om och men somna, men när jag väl vaknade igen, så var det förbannade huvudvärken kvar! Sp jag tog en tablett och la mig igen och till slut så gick den över. Alldeles lagom till att jag skulle åka till Robin.
Vi lagade mat tillsammans, spelade dataspel och såg en film. Sen somnade vi båda två gott!

Lördagen bestod av shopping med min älskade!
Jag fick tag på ganska så behövliga saker.

* Ny vinterjacka(Min förra är 4 storlekar för stor och sönder i armen)
* Mössa och vantar
* Jeans (äntligen!)
* Leggings! ( nu har jag äntligen ett par hela leggings)
* 4 par trosor (det var rea på dom)
* Present till Anton
* Present till Allis
* Underkjol till min halloweenklädsel(så att jag inte visar min bakdel hela tiden)

Så jag fick verkligen tag på saker, men det tog ju en del på pengarna. Men jag har fortfarande kvar en del av alla pengar jag fick!
Robin köpte även en massa saker. Vi kom även på att vi är bra shoppingpartners.
Så även om jag har lite ångest över att jag spendera så mycket, så kan jag ju tänka att då finns det ju inte så mycket jag behöver nästa månad. Eller, just nu kan jag inte komma på en enda sak som jag behöver nästa månad. Men i december månad, så vet jag att jag ska försöka hitta en nyårsklänning.

Vi kom hem på lördagkvällen och möttes av Daniel och barnen. Riktigt kul att få leka och busa med dom igen. Som jag har saknat dom!
Senare åkte jag och älsklingen på bus!

Vi vaknar upp till ljudet och synen av havet. Riktigt mysigt var det. Jag gick även en liten runda vid havet.
Sen var vi ju tvungna att äta frukost någonstans. Det blev mcdonalds(övenom ingen av oss faktist gillar det så mycket) Sen tog jag en kaffe. När vi väl kom hem till robin så tittade vi lite på film och mös.

Igår så fick jag ett väldigt lyckligt samtal!
Jag ska på praktikplatsintervju på torsdag!!!!! Det är på ett ställe som jag verkligen hade tyckt att det hade varit roligt att jobba på i framtiden. Så det ska bli riktigt kul och jag är riktigt nervös. Vad ska jag ha på mig? Hur ska sminkningen vara? Ahhhhh!

I alla fall. Jag hittade även en lägenhet åt robin när jag faktist skulle leta efter bra julklappstips!
Lite galet.
Han har i alla fall hört av sig och så får vi se vad som händer. Jag hoppas att det blir något av det i alla fall.

Nu ska jag lägga upp en planering för resten av veckan!

Tis: Personlig renovering(spännande va?)
Ons: Möte ed jobbcoach och sen träffa robin och efter det sova hos Mathilda.
Tors: Intevju!!!!!!
Fredag: Möte med Arbetsförmedlingen, Senare halloweenfest!
Lör: chill på dagen, fest för barnen på kvällen.
Sön: Chiiiiiiiill

Men! Jag har lite mer att berätta, men jag tar det i ett annat inlägg. 
Creds till den som läst allt.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0