Baby,baby,baby!

Hallå hej!
Nu har jag just kommit hem från en lång promenad med wiwwi!
Ställde mig på vågen igår och blev måttligt förvånad över hur mycket jag hade gått upp! Så nu ska jag dra ner på maten(som jag redan trodde att jag hade dragit ner på, men utan resultat verkar det som) och försöka gå ut på mer promenader. Har ju fortfarande problem med min rygg,vilket är ett stort problem, för jag kan inte träna , vilket är värdelöst. Jag älskar ju att träna! Men det får bli lite promenader och sen när det börjar bli kallare, så får det bli att införskaffa sig ett simkort =)
För jag tänker inte tillåta mig själv att gå upp i vikt igen. Mår verkligen piss av det.
Och för att jag varit så duktig idag, så har jag just kokt en kopp té och ska se ett avsnitt av desperate housewifes och sen ska jag ta en lång och härlig dusch!

Oh, just det!
Grattis till pojken min som just har blivit bilägare! Lägenhet nästa och jag gillar det!

Fridens!
Tro.Hopp.kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sis

Tror inte att det är matens mängd det är fel på, isåfall för lite och fel sorts mat kanske. Men vardagsmotion är superviktigt! Du ska INTE svälta dig... Promenader är väl jättehärligt! Även när det blir kallt. Krispig frisk luft! Och man bli pigg av motion!

2010-10-25 @ 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0