God blessed the broken road

Godmorgon!

Ställde mig på vågen i morse. Börjar redan försvinna. Najs!
Idag ska jag gå på ännu en promenad men wiwwi! Nör vt jag inte riktigt. Har lite saker som ska göras här hemma.

* tvätta
* städa mitt rum
* städa mitt badrum
* dammsuga

Så jag får se när det blir!
Just det! Har börjat äta mina järntabletter igen eftersom jag var så trött hela tiden. Och det ha också börjat hjälpa tror jag. Känner mig piggare än vanligt!

Igår tog jag kontakt med min jobbcoach ang. praktikplats. Vi får se hur det blir. Sen har jag även skickat in en jobbansökan. Så får vi se uhr det blir, det med.

Men nu ska jag snart at och köra igång!
Frridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0